SKRIVET: 2010-11-10, kl 00:33:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Let the fun begin

TIDINSTÄLLT INLÄGG

Tycker att jag är ganska ball som lägger upp ett tidsinställt inlägg!
Nu sitter jag i alla fall på tåget på väg till Arlanda. Eller jag sitter ju inte där nu när jag skriver men aja, ni fattar.
Kommer vara framme i Lorca vid ca elva/tolv tiden på dagen om jag inte har helt fel. Har datorn med mig och jag har laddat ned hela säsong 2 av the OC så jag och Fanny hade tänkt kötta det på resan ner. Kameran är också med(om jag inte glömde den hemma.. lets hope not!) och bilder ska det tas massor av! Och sedan upp på bloggen, fast aa, vi vet ju inte riktigt hur det kommer bli med det. Jag och bloggnig.. går inte riktigt ihop.
Jag kommer förmodligen inte uppdatera särskilt mycket under tiden i Spanien så jag säger hejdå & ha det så bra här hemma i kalla Sverige! Själv ska jag partaja med snygga spanjorer, sounds gooood!
SES



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: