SKRIVET: 2010-11-16, kl 13:23:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

¡viva en España!

Nu har tiden flugit förbi och det är sista dagen här i Lorca. Jag har haft det hur kul som helst! Verkligen nàgot som jag kommer att minnas. Och min spanska har blivit mycket bättre :)))

I alla fall, vi har gjort massa olika aktiviteter med skolan och pà kvällarna har alla samlats vid Columnas där vi har pratat och haft det trevligt. Idag är det ju som sagt sista dagen här i Lorca och det var tänkt att jag skulle med resten av klassen och kolla pà ett gammalt slott här i Lorca meeeen sà blev det inte riktigt. När jag vaknade imorse hade jag jätteont i magen och sà fort jag ställde mig upp börja allting snurra. Sà jag fick stanna hemma.. Men nu màr jag bättre, har bara lite ont i huvudet men det beror väl pà att jag inte ätit pà hela dagen och pà röklukten som ständigt befinner sig i mina näsborrar. Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och fräscha upp mig sà att jag kan dra ut senare när min spanjor kommer hem fràn skolan.

¡¡Tjingeling!!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: